مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-27حوادث

تصادف بونکر سیمان با خودرو پژو در کاشان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: حادثه رانندگی در خیابان ابوالرضا راوند یک کشته و یک مجروح به همراه داشت.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: حادثه رانندگی در خیابان ابوالرضا راوند یک کشته و یک مجروح به همراه داشت.

روح اله فدایی اظهار کرد: عصر امروز (جمعه،7 آذر ماه)، گزارش یک حادثه در خیابان ابوالرضا، در راوند، به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کاشان اعلام شد که آتش نشانان ایستگاه شماره3 مستقر در راوند همراه با گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی درباره جزییات این حادثه افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه پژو از خیابان فرعی به مسیر اصلی وارد شده بود که با کامیون بونکر برخورد کرده و منجر به فوت راننده 25ساله و مصدوم شدن سرنشینان شد که از اتباع بودند.

وی گفت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از دستگاههای تخصصی راننده محبوس را رهاسازی کرده و پس از ایمن سازی محل حادثه از لحاظ جلوگیری از حریق احتمالی، محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

فدایی اظهار کرد: با حضور به موقع کارشناسان مرکز فوریتهای پزشکی و اوژانس کاشان، سرنشین خودرو جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف بونکر سیمان با خودرو پژو در کاشان

تصادف بونکر سیمان با خودرو پژو در کاشان