مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 15:102020-11-27اجتماعي

بارش برق در ارتفاعات قم


بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و بررسی تصاویر ماهواره ای، امروز جمعه آسمان قم قسمتی تا نیمه ابری پیش بینی می شود ولی در اواخر وقت افزایش ابر رخ می دهد و برای فردا نیز پیش بینی باران و برف در ارتفاعات خواهد بود.

- ایسنا/قم بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و بررسی تصاویر ماهواره ای، امروز جمعه آسمان قم قسمتی تا نیمه ابری پیش بینی می شود ولی در اواخر وقت افزایش ابر رخ می دهد و برای فردا نیز پیش بینی باران و برف در ارتفاعات خواهد بود.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی، قم فردا (شنبه) آسمان ابری است، اما در برخی ساعات مه آلود و با بارش باران همراه است؛ البته در مناطق مرتفع تر استان از اوایل شب بارش باران و برف داریم.

بر اساس این گزارش، در روز یکشنبه (9 آذر) نیز آسمان ابری و مه آلود و در برخی ساعات بارش باران داریم، ولی در مناطق مرتفع تر در ساعاتی بارش برف نیز خواهیم داشت؛ در این روزها وزش باد ملایم و روند دما کاهشی است.

در استان قم 13 ایستگاه هواشناسی شامل 11 ایستگاه سینوپتیک خودکار و 2 ایستگاه جاده ای، 52 ایستگاه باران سنج خودکار، 35 ایستگاه باران سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه ها را اندازه می گیرد، فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برق در ارتفاعات قم

بارش برق در ارتفاعات قم