مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-27بين الملل

دزدان نفتی به نزدیک آب های آمریکا رسیدند


در پی رشد دزدی دریایی در دوران همه گیری ویروس کرونا، دزدان دریایی به نزدیک سواحل آمریکا رسیده و تهدید جدیدی برای صنعت این کشور ایجاد کرده اند.

- در پی رشد دزدی دریایی در دوران همه گیری ویروس کرونا، دزدان دریایی به نزدیک سواحل آمریکا رسیده و تهدید جدیدی برای صنعت این کشور ایجاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دزدی دریایی یک مشکل قدیمی در صنعت انرژی است که معمولا در غرب آفریقا و سایر مناطق جهان مشاهده شده است اما در پی رشد این پدیده در دوران همه گیری ویروس کرونا در سال 2020، دزدان دریایی به نزدیک سواحل آمریکا رسیده و تهدید جدیدی برای صنعت نفت این کشور ایجاد کرده اند.

نفتکشهایی که به آرامی در این منطقه حرکت می کنند، به منزله هدف آسانی برای دزدان دریایی هستند که به دنبال فرصتهای باج گیری می گردند.

این پدیده در خلیج کامپچه مکزیک که بخش قابل توجهی از تولید نفت آمریکا معادل 17 درصد از تولید نفت و پنج درصد از تولید گاز طبیعی این کشور را تشکیل می دهد، در حال تبدیل شدن به یک رویداد متداول است.

راکفورد وایتس، مدیر مطالعات دریایی در مدرسه فلچر دانشگاه تافتس به فوربس گفت: حملات اخیر دزدی دریایی در خلیج مکزیکو، پدیده جدیدی در نزدیک آب های آمریکا محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدان نفتی به نزدیک آب های آمریکا رسیدند

دزدان نفتی به نزدیک آب های آمریکا رسیدند