مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-27سياسي

تأثیرگذاری منفی کرونا بر آموزش ابتدایی


آموزش ابتدایی یا اولیه به طور معمول 4 تا 7 سال اول آموزش رسمی را تشکیل می­ دهد و مهد­ کودک اولین تجربه کودکان در آموزش رسمی است؛ - بنابراین بدون شک تأثیر منفی کرونا بر آموزش ابتدایی بیشتر است.

سهیل دهقان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز جهانی کودک یک ورودی الهام بخش برای حمایت از کودکان و توجه هرچه بیشتر به اقداماتی است که می ­تواند دنیای بهتری را برای کودکان بسازد.

وی افزود: در سال جاری بحران کرونا منجر به بروز مسائل و مشکلات بیشتری برای کودکان شد و با توجه به این همه­ گیری، عمده پژوهش­ های اخیر در حوزه کودکان نیز متمرکز بر این مشکلات است.

دهقان با اشاره به پیامدهای منفی کرونا در انتقال آموزش های درسی به کودکان، ادامه داد: یکی از این مشکلات تأثیرات منفی تعطیلی مدارس بر یادگیری کودکان بود، مدرسه و آموزش حضوری محرک اصلی یادگیری را برای کودکان فراهم می­ کند و طبق پژوهش­ های اخیر تعطیلی مدارس منجر به تغییر نقش معلم به والدین شده و آموزش مهارت ها تا حدودی تغییر کرده است.

این روانشناس با اشاره به اینکه از والدین خواسته شد تا یادگیری کودکان را در خانه تسهیل کنند، عنوان کرد: در سراسر دنیا برخی از والدین برای انجام این کار با مشکل روبرو شده و برخی دیگر فرزندان خود را با موفقیت در خانه آموزش می­ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیرگذاری منفی کرونا بر آموزش ابتدایی

تأثیرگذاری منفی کرونا بر آموزش ابتدایی