مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-27سياسي

رسیدگی به لوایح چهارگانه رها نشده/ ایران عضو کمیته اوراسیای FATF است


جنیدی ​معاونت حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه رسیدگی به لوایح چهارگانه رها نشده است، از تشکیل یک کارگروه مشترک با نهادهای ذی ربط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، معاونت حقوقی رییس جمهور گفت: رسیدگی به لوایح چهارگانه رها نشده است؛ یک کارگروه مشترک با نهادهای ذی ربط تشکیل خواهیم داد تا برای ادامه کار به توافق برسیم.

لعیا جنیدی درخصوص سرنوشت لوایح چهارگانه موسوم به FATF و مسکوت ماندن آن ها گفت: پیگیری لوایح چهارگانه در جریان بررسی است و باید ببینیم به کجا خواهد رسید.

معاونت حقوقی رییس جمهور تاکید کرد: به هیچ وجه پیگیری لوایح چهارگانه رها نشده است، چرا که این امر مساله کلی کشور است.

وی ادامه داد: قرار است یک کارگروه مشترکی که مقدماتش هم فراهم شده با مجموع نهادهای ذی ربط تشکیل دهیم تا برای نحوه ادامه کار را به توافق برسیم.

جنیدی با بیان این که در حال حاضر مساله لوایح چهارگانه در حال بررسی است، گفت: همانطور که می دانید کار 2 لایحه انجام شده است و 2 لایحه دیگر که معاهده است انشاالله در یک کارگروه مشترک بررسی می شود که باید دید به کجا می رسد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که عنوان می شود ایران عضو گروه FATF نیست که بخواهد با شرط وارد این سازمان شود، گفت: خیر، به هیچ عنوان مساله شرط برای سازمان مطرح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به لوایح چهارگانه رها نشده/ ایران عضو کمیته اوراسیای FATF است

رسیدگی به لوایح چهارگانه رها نشده/ ایران عضو کمیته اوراسیای FATF است