مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-26اقتصادي

عدم اجرای صحیح بخشنامه های مالیاتی، شرکت های کوچک را دچار مشکل کرده است


نماینده هرمزگان در اتاق بازرگانی ایران گفت: احتساب مالیات بر اساس تراکنش و عدم اجرای درست قوانین و بخشنامه ها مشکلات عدیده ای را برای هیئت مدیره و عوامل شرکت های کوچک به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بدر دریابان عصر امروز در جلسه نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی، اظهار کرد: مالیات تراکنش های مالی شرکت های کوچک حد فاصل سال های 91 تا 95 در حالی پرداخت شده که اداره امور مالیاتی هرمزگان در عین اینکه نامه خوش حسابی را برای این گونه شرکت ها صادر کرده مجدداً برای مجموع مبلغ مورد تراکنش به صورت جمعی و به حساب هیئت مدیره و مدیر عامل موسسات برگ مالیاتی صادر می کند.

نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان ادامه داد:  این امر سبب بروز مشکلات و دلسردی تجار و بازرگانان استان شده و متاسفانه کارشناسان مالیاتی بدون توجه به بندهای بخشنامه 7 صفحه ای مرتبط با نحوه بررسی و رسیدگی به اطلاعات پولی و مالی و حتی بدون گرفتن جلسه دفاعیه برای مدعیان و معترضین مالیات را بر مبنای تراکنش حساب بانکی صادر می کنند.

دریابان ادامه داد:  اگر خواهان رونق و رفع مشکلات تجار و بازرگانان هستیم باید تمام مسئولان استان از جمله استاندار و مسئولان اداره امور مالیاتی راهکارهای مناسب برای تراکنش های حدفاصل 91 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای صحیح بخشنامه های مالیاتی، شرکت های کوچک را دچار مشکل کرده است

عدم اجرای صحیح بخشنامه های مالیاتی، شرکت های کوچک را دچار مشکل کرده است