مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:052020-11-26اجتماعي

تردد در جاده های شمال کردستان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است


مدیر مرکز مدیریت راه های راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با توجه به بارش شدید برف، شاهد سخت شدن تردد خودروها در محورهای ارتباطی منتهی به شمال استان کردستان هستیم.

- دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موج شدید بارشی غرب و شمال غرب را در بر گرفته و در بخش های شمالی استان کردستان و گردنه ها شاهد بارش شدید برف هستیم.

وی افزود: در محورهای شمالی استان از جمله دیواندره - سقز، سقز - بانه، سقز - بوکان، بانه - سردشت، ایرانخواه به تکاب و دیواندره به بیجار بارش برف گزارش شده است و جاده های مواصلاتی این محدوده لغزنده است.

زندی اعلام کرد: محورهای سنندج به همدان، سنندج - کامیاران، سنندج - مریوان نیز شاهد بارش برف و باران است و رانندگان در این مسیرها نیز علاوه بر رعایت اخطارهای راهداری از امکانات لازم ترددی از جمله زنجیر چرخ و بخاری اتومبیل خود اطمینان داشته باشند.

مدیر مرکز مدیریت راه های راهداری حمل و نقل جاده ای استان کردستان خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد بارش برف و باران تا دوشنبه هفته آینده خواهیم بود و ضروری است افرادی که قصد حرکت در جاده های مواصلاتی استان را دارند به صورت منظم از طریق سامانه تلفنی 141 وضعیت راه های کردستان را رصد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های شمال کردستان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است

تردد در جاده های شمال کردستان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است