مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 17:352020-11-26سياسي

اردوی جهادی بسیج رسانه آستارا برای رفع مشکلات یک روستا


در اقدامی متفاوت، مشکلات یکی از روستاهای محروم شهرستان آستارا توسط بسیج رسانه این بندر مرزی جمع بندی و پس از انعکاس به مسئولان، با حضور آنها در خود روستا بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

- ایسنا/گیلان در اقدامی متفاوت، مشکلات یکی از روستاهای محروم شهرستان آستارا توسط بسیج رسانه این بندر مرزی جمع بندی و پس از انعکاس به مسئولان، با حضور آنها در خود روستا بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

عباس صابر، فرماندار بندر مرزی آستارا در این اردو که در روستای سیبلی از توابع بخش لوندویل این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رفع مشکلات روستاییان از مهم ترین وظایف مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه فاصله روستاها تا شهر و عدم دسترسی بیشتر روستاییان به مسئولان، می طلبد تا مسئولان با سرکشی به روستاها، مسایل و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کنند، ادامه داد: اهالی سیبلی از کیفیت نامناسب آب شرب، عدم روشنایی معابر، تعریض نشدن کوچه ها و لایروبی نشدن رودخانه گلایه دارند که باید راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شود.

صابر با بیان اینکه خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان، به عنوان چشم بینای جامعه، مشکلات را رصد کرده و به مسئولان منعکس می کنند، افزود: روستای سیبلی به شهرهای لوندویل و آستارا نزدیک است و نباید در حوزه های مختلف محروم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی بسیج رسانه آستارا برای رفع مشکلات یک روستا

اردوی جهادی بسیج رسانه آستارا برای رفع مشکلات یک روستا