مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-26ورزشي

تیم های حاضر در لیگ های کاراته افزایش یافت


با اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته تعداد تیم های متقاضی حضور در لیگ های کاراته سال 1399 به 103 تیم افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که پیش از این فدراسیون کاراته از حضور 92 تیم در رقابتهای لیگ سال 99 خبر داده بود، پس از بررسی فرم های ارسالی در زمان پیش ثبت نام، تعداد تیم های حاضر در این مسابقات به عدد 103 رسید.

برای اساس آمار ارائه شده از سازمان لیگ، در سوپر لیگ کاراته کنترلی آقایان 13 تیم، سوپر لیگ کاراته کنترلی بانوان 8 تیم تحت عنوان جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در سوپر لیگ کاراته سبک های آزاد آقایان 18 تیم، سوپر لیگ کاراته آزاد بانوان 8 تیم تحت عنوان جام خلیج فارس، لیگ برتر کاراته کنترلی آقایان 33 تیم و لیگ برتر کاراته کنترلی بانوان 23 تیم با نام جام ولایت پیکار می کنند.

با توجه به محدودیت های کرونایی و شرایط حاکم بر سلامت کشور، و درخواست های مکرر سرپرستان و مربیان تیم ها، با تصمیم فدراسیون کاراته مقرر است مسابقات لیگ کاراته با عادی شدن شرایط از ابتدای بهمن ماه با اخذ مجوزهای لازم از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به صورت فشرده و متمرکز برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ در نظر دارد کارگاه آموزشی کوچینگ ویژه مربیان و سرپرستان را با همکاری کومیته آموزش و به صورت وبینار برگزار نمایند که کلیه مربیان و سرپرستان تیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های حاضر در لیگ های کاراته افزایش یافت

تیم های حاضر در لیگ های کاراته افزایش یافت