مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-26اقتصادي

تخلیه الکترونیکی صندوق های صدقات خانگی در گیلان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان گفت: با بهره مندی از دستگاه های کارتخوان اندرویدی، صندوق های صدقات خانگی در گیلان به صورت الکترونیکی تخلیه می شوند.

- ایسنا/گیلان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان گفت: با بهره مندی از دستگاه های کارتخوان اندرویدی، صندوق های صدقات خانگی در گیلان به صورت الکترونیکی تخلیه می شوند.

سیدمجتبی جلالی پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد این نهاد در تحقق امداد الکترونیک و همچنین تداوم شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: پرداخت صدقات به صورت الکترونیکی یکی از روش های مؤثر جلوگیری از حذف پول فیزیکی و در نتیجه شیوع و گسترش این بیماری است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان، با اشاره به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی صنادیق صدقات هنگام تحویل به مشترکین، ادامه داد: تمامی نیروهای تخلیه گر صندوق های صدقات خانگی به دستگاه کارت خوان سیار (pos اندرویدی) مجهز شده اند و هنگام مراجعه به درب منازل مشترکین صدقات و تخلیه صندوق ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به صورت آنی صادر و به مشترکین تحویل می دهند و هم زمان پیامک مبلغ واریزی نیز برای آن ها ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه الکترونیکی صندوق های صدقات خانگی در گیلان

تخلیه الکترونیکی صندوق های صدقات خانگی در گیلان