مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-26اجتماعي

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در بستر «شبکه شاد»


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری بیست و دومین مانور زلزله و ایمنی در روز هشتم آذرماه در بستر شبکه شاد و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- محمدرضا بشری در گفت وگوبا خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: همه ساله مانور سراسری زلزله و ایمنی به صورت سراسری در مدارس برگزار می شد که امسال با توجه به غیرحضوری بودن مدارس در پی شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

وی افزود: غیرحضوری شدن کلاس های آموزشی و به تعطیلی کشانده شدن مدارس در پی شیوع ویروس کرونا امکان آموزش های حین مانور زلزله در مدارس به شکل سال های گذشته را محدود کرده است اما به جای آن، دانش آموزان در کنار خانواده های خود اطلاعات لازم در خصوص ایمنی در برابر زلزله را کسب می کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: روز شنبه هشتم آذرماه آژیر زلزله به صورت همزمان در سراسر کشور از رادیو سراسری پخش خواهد شد و دانش آموزان بلافاصله نسبت به پناهگیری مناسب و یا خروج از منزل اقدام می کنند که از این روند مستندسازی(تهیه عکس، فیلم و.

) نیز بعمل خواهد آمد.

وی یادآور شد: هدف از دستورالعمل ابلاغی وزارتی در خصوص برگزاری مانور زلزله ارائه اطلاعاتی جامع به اولیاء و دانش آموزان در رابطه با آمادگی برای مواجهه با زلزله های احتمالی از قبیل نحوه صحیح پناهگیری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در بستر «شبکه شاد»

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در بستر «شبکه شاد»