مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-26سياسي

برگزاری بزرگداشت آنلاین برای حسین دهلوی


مراسم بزرگداشت استاد زنده یاد حسین دهلوی، پیشکسوت حوزه موسیقی ساعت 22 روز جمعه (7 آذرماه) به صورت آنلاین برگزار می شود.

- مراسم بزرگداشت استاد زنده یاد حسین دهلوی، پیشکسوت حوزه موسیقی ساعت 22 روز جمعه (7 آذرماه) به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم با حضور سوسن اصلانی (دهلوی)، حسین علیزاده، احمد پژمان، علی رهبری، کامبیز روشن روان و هومن دهلوی در صفحه اینستاگرام کمانچه به آدرس @kamancheh برگزار می شود.

حسین دهلوی از نوآوران موسیقی سنتی ایرانی بود که در پیوند با اپرای قصه های ایرانی و همچنین تربیت شاگردانی برجسته در موسیقی معاصر ایران کارنامه ای ماندگار از خود به جا گذاشته است.

همچنین تدوین متد تمبک به وسیله او و جمعی دیگر از جمله حسین تهرانی، مصطفی پورتراب، فرهاد فخرالدینی و هوشنگ ظریف برای بهبود جایگاه تمبک در موسیقی ایرانی و آسان سازی آموزش این ساز از دیگر فعالیت های این هنرمند فقید در حوزه موسیقی محسوب می شود.

دهلوی همچون بسیاری دیگر از هنرمندان به دلایل مختلف نتوانست زندگی مادی و فردی خود را ارتقا دهد و تا سال های پایانی زندگانی پربار خود دچار استیصال و بی مهری بود.

علی رهبری از نزدیکان دهلوی دراین باره گفته است: در کمال تاسف و ناباوری دیدم دهلوی برای امرار معاش از این موسسه و آموزشگاه به این موسسه و آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت آنلاین برای حسین دهلوی

برگزاری بزرگداشت آنلاین برای حسین دهلوی