مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-26سياسي

منابع انسانی کارآمد؛ سرمایه راهبردی هر سازمان


رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه منابع انسانی کارآمد با ارزش ترین سرمایه هر سازمان هستند، گفت: افزایش روحیه خدمتی کارکنان و بهره وری سازمان در گسترش احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه نشست رده های نیروی انسانی پلیس پیشگیری، در خصوص نقش و اهمیت نیروی انسانی مطلوب در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد، سرمایه راهبردی هر سازمان محسوب می شود لذا باید به گونه ای برنامه ریزی نماییم تا کارکنان از انگیزه لازم و کافی برخوردار بوده و به صورت همه جانبه از سلامت جسمی، روحی و معنوی بالایی بهره مند شوند.

وی رسیدگی به مشکلات کارکنان را نوعی صیانت از سلامت کارکنان عنوان کرد و افزود: رسیدگی فرماندهان و مدیران به مشکلات کاری کارکنان باعث افزایش روحیه خدمتی و بهره وری در رده های سازمانی می شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی بیان کرد: علیرغم افزایش سطح کار آمدی سازمان ها به واسطه بهره گیری از فناوری های پیشرفته، عنصر انسانی کماکان به عنوان عالی ترین سرمایه معنوی محسوب می شود.

سردار معصوم بیگی نیروی انسانی را موتور محرکه هر سازمان برشمرد و افزود: مهمترین رکن پیشرفت در هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان است لذا قدر آن را باید دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع انسانی کارآمد؛ سرمایه راهبردی هر سازمان

منابع انسانی کارآمد؛ سرمایه راهبردی هر سازمان