مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-26ورزشي

سوریان و گرایی به فینال نظرسنجی محبوب ترین فرنگی کار دنیا رسیدند


حمید سوریان و محمدعلی گرایی 2 نماینده کشورمان به فینال رقابت مجازی محبوبترین فرنگی کار دنیا که از سوی اتحادیه جهانی برگزار می شود، رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نظر سنجی رقابت مجازی محبوب ترین فرنگی کار دنیا که از طریق صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی انجام می شود نام کشتی گیران مطرحی همچون کارلین، ولاسوف، الکسانیان، گاردنر، بوررو و … قرار گرفته که در میان اسامی 16 نفر حاضر در این رقابت نام حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای جهان و محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان قرار دارد.

بر همین اساس طبق رأی کاربران حمید سوریان محبوب تر از شینیبو اتو از ژاپن و آرتور الکسانیان از ارمنستان بود به نیمه نهایی رسید و با برتری مقابل رومن ولاسوف قهرمان نامدار روسیه راهی فینال شد و از سوی دیگر نیز محمدعلی گرایی با نظر کاربران محبوبت تر از پیتر کایروف از بلغارستان و رضا کایالپ از ترکیه شناخته شد و در نیمه نهایی الکساندر کارلین قهرمان افسانه ای از روسیه را پیش رو برداشت و به فینال رسید.

پیش از این در نظرسنجی به عمل آمده توسط اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان به عنوان محبوب ترین آزادکار جهان انتخاب از نظر کاربران شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریان و گرایی به فینال نظرسنجی محبوب ترین فرنگی کار دنیا رسیدند

سوریان و گرایی به فینال نظرسنجی محبوب ترین فرنگی کار دنیا رسیدند