مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-26اقتصادي

اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در البرز افتتاح شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان البرز خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 600 متر مربع در طبقه همکف اداره کل به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

- فریدونی محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از افتتاح اولین فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در استان البرز خبر داد و گفت: با پیگیری های مستمر و همکاری نهادهای مربوطه این امر مهم در استان تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، بیان کرد: با وجود هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین گردشگرپذیر بودن استان نیاز به ایجاد نمایشگاهی برای عرضه این محصولات احساس است.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه با همکاری شرکت حامیان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانیان با سرمایه گذاری بالغ بر 18 میلیارد ریال و در فضایی به وسعت 600 متر مربع در طبقه همکف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمدی عنوان کرد: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی و هنرهای سنتی تولید شده به ویژه در کارگاه های تولیدی سطح استان از قبیل منبت، معرق، قلم زنی، چرم دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در البرز افتتاح شد

اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در البرز افتتاح شد