مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-26اقتصادي

آیین پلاک کوبی مفاخر اقتصاد ایران در پایتخت/ تجلیل شهرداری از پدر صنعت بتن ایران


آیین پلاک کوبی مفاخر اقتصاد ایران برای نخستین بار در هفته کارآفرینی در محل اقامت علی اصغر کیهانی پدر صنعت نوین بتن ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک تهران در مراسم  آیین پلاک کوبی مفاخر اقتصاد ایران در هفته کارآفرینی در محل اقامت علی اصغر کیهانی پدر صنعت نوین بتن ایران، اظهار داشت: ارج نهادن بر عملکرد کارآفرینان و نوآوران صنعت که در اوضاع و شرایط سخت و آسان کشور همواره در مسیر اشتغال زایی و رشد اقتصادی و توسعه رفاه انسانی حضور فعال داشته اند مایه مباهات مسوولین و از وظایف پر افتخار است.

وی افزود: علی اصغر کیهانی از نوادر و چهره های ماندگار صنعت بتن ایران با تلاش های پیگیرانه خود موجبات پیشرفت این صنعت را در کشور مهیا کرده و با تلفیق علم و صنعت توانسته در زمینه سیما و منظر شهری و استفاده از بتن جهت ایجاد هماهنگی بصری، تولید قطعات پیش ساخته، مکانیزه کردن و ورود تکنولوژی به عرصه ی بتن و تولید محصولات با دوام  برای شهر و شهروندان خدمات خوبی را به ارمغان آورد.

موسوی خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از مقاومت و زیبایی شهر را مرهون زحمات علی اصغر کیهانی هستیم و هم اکنون آمادگی خود را در راستای هرگونه همکاری در جهت توسعه این صنعت در جهت حفظ منافع ملی و تقویت تاب آوری شهر اعلام می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پلاک کوبی مفاخر اقتصاد ایران در پایتخت/ تجلیل شهرداری از پدر صنعت بتن ایران

آیین پلاک کوبی مفاخر اقتصاد ایران در پایتخت/ تجلیل شهرداری از پدر صنعت بتن ایران