مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-26اقتصادي

هشدار سلب صلاحیت به صاحبان معادن راکد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از مهلت سه ماهه به معادن غیرفعال استان خبر داد و گفت: بعد از اتمام این مهلت معادن غیرفعال و راکد سلب صلاحیت می شوند.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از مهلت سه ماهه به معادن غیرفعال استان خبر داد و گفت: بعد از اتمام این مهلت معادن غیرفعال و راکد سلب صلاحیت می شوند.

علی تشنه دل در نوزدهمین جلسه شورای معادن استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای فعالسازی و مولد سازی معادن غیر فعال و ایجاد وحدت رویه در فعالسازی، به معادنی که به هر دلیلی راکد یا غیرفعال بوده سه ماه فرصت داده می شود در غیر این صورت این معادن سلب صلاحیت شده و در مزایده واگذار می شود.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست درخواست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان درخصوص جبران خسارت وارده به جاده های استان از محل فروش معادن مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد در کمیته ای ذیل شورا و با حضور دستگاه های زیربط این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه بررسی تعطیلی موقت 18 معدن استان مورد بررسی قرار گرفت که با تصویب اعضای شورا با تعطیلی 8 معدن موافقت شد و با تعطیلی موقت 10 معدن موافقت نشد و همچنین درخواست رفع سلب صلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سلب صلاحیت به صاحبان معادن راکد

هشدار سلب صلاحیت به صاحبان معادن راکد