مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-26اجتماعي

برف جاده های زنجان را سفیدپوش کرد


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از بارش برف در محورهای مواصلاتی زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از بارش برف در محورهای مواصلاتی زنجان خبر داد.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش برف محورهای مواصلاتی استان زنجان را فرا گرفته و علاوه بر سفیدپوش شدن سطح جاده ها، منجر به لغزندگی مسیر شده و لازم رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده برف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز هستیم و طبق پیش بینی هواشناسی، این بارش در ساعات آینده شدیدتر خواهد شد و با توجه به تردد کم خودروها احتمال نشستن برف و ماندگاری آن روی سطح جاده وجود دارد و این موضوع تردد وسایل نقلیه در ساعات پایانی شب را دشوار خواهد کرد.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان وضعیت جوی در محورهای زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق، سلطانیه - خدابنده - همدان، ابهر - خدابنده، زنجان - دندی، نیک پی - ماه نشان و زنجان - بیجار را برفی عنوان کرد و گفت: رانندگان در هنگام حرکت، جوانب احتیاط را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف جاده های زنجان را سفیدپوش کرد

برف جاده های زنجان را سفیدپوش کرد