مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-26سياسي

نگاه به غرب، اقتصاد ما را زمین گیر می کند/ تفکر غربگرایان ذلیلانه است


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: نگاه به غرب، اقتصاد ما را زمین گیر می کند و برای حل مشکلات باید روحیه بسیجی داشته و به ظرفیت داخلی توجه کنیم.

- حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی یک جریان سالم، انقلابی و خستگی ناپذیر است و توجهی به حواشی و اهانت ها ندارد و کار خود را پیش می برد.

وی بیان کرد: بسیج در همه موضوعات و به ویژه حوادث کشور حضور داردو نیروهای بسیجی در سخت ترین شرایط به مردم خدمت رسانی می کنند و به ویژه در حوادث غیرمترقبه بسیج پیشتاز خدمت رسانی به ملت است.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر بسیجی معتقد به تلاش برای حل مشکلات کشور است و ما اگر در این سال ها در مقابل آمریکا و مستکبران جهان ایستاده ایم به دلیل داشتن تفکر بسیجی بوده است و این تفکر راهکار برون رفت از مشکلات کشور را تکیه بر توانایی های داخلی خودمان می داند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تفکر بسیجی معتقد به خودباوری، تلاش، فعالیت و نگاه به ظرفیت های درونی برای حل مشکلات کشور است و در مقابل تفکر منحط و ذلیلانه دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه ما نباید به ظرفیت های درونی خودمان توجه کنیم و با نگاه به بیرون، مشکلات کشور حل و فصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به غرب، اقتصاد ما را زمین گیر می کند/ تفکر غربگرایان ذلیلانه است

نگاه به غرب، اقتصاد ما را زمین گیر می کند/ تفکر غربگرایان ذلیلانه است