مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-26سياسي

اولین مهرواره قرآنی طاها آغاز به کار کرد


معاونت فرهنگی دبیرخانه شورای مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه، مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه، مسابقات سراسری قرآنی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان ” مهرواره قرآنی طاها و شعار قرآن، کتاب زندگی برگزار می کند.

هدف از برگزاری این مسابقات ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی می باشد.

این دوره از مسابقات در رشته های حفظ 1، 3، 5، 10، 20 و 30 جز، حفظ موضوعی و سوره های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه گویی قرآن، خوش نویسی آیات قرآنی و همچنین تولید و نشر محتوای قرآنی در گروه های سنی مختلف برگزار می گردد.

گفتنی است معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیش از این هفت دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را در چند مرحله و به شیوه حضوری برگزار کرده است که امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مهرواره قرآنی طاها آغاز به کار کرد

اولین مهرواره قرآنی طاها آغاز به کار کرد