مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-26اجتماعي

طرح جابه جایی حاشیه نشینان تبریز، الگوی کل کشور خواهد بود


معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی جابجایی واحدها و انتقال به شهرک جوانان را اتفاق بزرگی برای شهر تبریز دانست و گفت: قطعا این اقدام نوعی الگوسازی در کشور خواهد بود که اگر همت کنیم این امر محقق می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی جابجایی واحدها و انتقال به شهرک جوانان را اتفاق بزرگی برای شهر تبریز دانست و گفت: قطعا این اقدام نوعی الگوسازی در کشور خواهد بود که اگر همت کنیم این امر محقق می شود.

جواد رحمتی در جلسه شورای راهبردی پروژه های مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به احداث دو هزار واحد مسکونی در شهرک جوانان، افزود: بخشی از سهم بازآفرینی شهری تبریز در شهرک جوانان اعمال خواهد شد و باید مشخص شود که چقدر از ظرفیت آن را می توان به این موضوع اختصاص داد.

وی با اشاره به وظایف شهرداری در این خصوص، افزود: برچیدن وضع موجود و انتقال واحدها، اقدامات اجتماعی و اداری از جمله وظایف بوده و باید گروهی تشکیل شده و مشاغل و وضعیت را احصا کنند.

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: بدین ترتیب با لحاظ تعداد خانوار و تعداد جمعیت، در منطقه جدید برنامه ریزی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جابه جایی حاشیه نشینان تبریز، الگوی کل کشور خواهد بود

طرح جابه جایی حاشیه نشینان تبریز، الگوی کل کشور خواهد بود