مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-25سياسي

اولین مهرواره قرآنی طاها آغاز به کار کرد


معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه، مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان مهرواره قرآنی طاها و شعار «قرآن، - معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه، مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان " مهرواره قرآنی طاها و شعار قرآن، کتاب زندگی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه، مسابقات سراسری قرآنی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان ” مهرواره قرآنی طاها و شعار قرآن، کتاب زندگی برگزار می کند.

بر اساس این گزارش هدف از برگزاری این مسابقات ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی است.

این دوره از مسابقات در رشته های حفظ 1، 3، 5، 10، 20 و 30 جزء، حفظ موضوعی و سوره های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مهرواره قرآنی طاها آغاز به کار کرد

اولین مهرواره قرآنی طاها آغاز به کار کرد