مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25اقتصادي

تعیین تکلیف سهامداران استان البرز در گرو مجوز سازمان بورس است


تشکیل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان البرز منتظر مجوز سازمان بورس برای مدیران موسسه این شرکت است.

- اکبر حیدری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد این که چه زمانی شرکت سرمایه گذاری استان البرز از استان تهران جدا شده و مستقلا تشکیل می شود، گفت: آخرین خبر این است که نام 5 نفر از مدیران پیشنهاد ی برای تشکیل شرکت سرمایه گذاری استان البرز از طرف سازمان خصوصی سازی به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام شده و باید طبق مصوبه شورای عالی بورس، مدیران موسس و اولین دوره مدیریت این شرکت از سازمان بورس مجوز بگیرند.

وی افزود: سازمان خصوصی سازی 5 نفر از اعضای هیأت موسس شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان البرز را از بین مدیران شرکت های تعاونی شهرستانی در استان البرز به سازمان بورس معرفی کرده است.

سخنگوی کانون شرکت های سهام عدالت در مورد سرمایه شرکت سرمایه گذاری استان البرز گفت: سرمایه این شرکت 7200 میلیارد تومان خواهد بود و حدود 500 هزار نفر سهامدار عدالت در روش غیر مستقیم اهالی استان البرز هستند که اعضای سهامدار شرکت سرمایه گذاری استان البرز را تشکیل خواهند داد.

وی گفت: بعد از این که مدیران تعیین شده از طرف سازمان خصوصی سازی در بورس تأیید صلاحیت شوند، مراحل ثبت قانونی افزایش سرمایه این شرکت انجام می شود و شرکت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف سهامداران استان البرز در گرو مجوز سازمان بورس است

تعیین تکلیف سهامداران استان البرز در گرو مجوز سازمان بورس است