مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25اقتصادي

87 درصد نوار ساحلی در مازندران آزادسازی شده است


استاندار مازندران با اشاره به اینکه همچنان بخشی از نوار ساحلی در تصرف بخش خصوصی و دولتی است، از آزادسازی 87 درصدی حریم قانونی دریا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان ظهر چهارشنبه در جلسه آزادسازی نوار ساحلی با اشاره به اینکه 13 درصد نوار ساحلی استان همچنان درتصرف بخش های دولتی و خصوصی است، اظهار داشت: از این میزان شش درصد متعلق به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه قضایی برای آزادسازی نوارساحلی باقیمانده هماهنگی و برنامه ریزی شده است، گفت: تاکنون 87 درصد نوار ساحلی استان آزادسازی شده است.

حسین زادگان با عنوان اینکه دریا مهمترین ظرفیت شهرهای ساحلی است از شهرداران خواست تا به درآمدزادیی در مدیریت شهری توجه داشته باشند و گفت: شهرداران باید به سواحل به عنوان منبع درآمد پایدار توجه کنند.

وی میزان تصرفات بخش خصوصی در نوار ساحلی را شش درصد و بخش دولتی را سه درصد ذکر کرد و گفت: برای مناطق نظامی نیز نیازمند سازوکارهایی هستیم که در حوزه اختیارات ستاد کل نیروهای مسلح است.

استاندار مازندران با تاکید براینکه آزادسازی نوار باقیمانده ساحلی با جدیت پیگیری می شود، گفت: باید زمینه حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی را درسواحل فراهم کرد و برای آزادسازی نوار ساحلی تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد نوار ساحلی در مازندران آزادسازی شده است

87 درصد نوار ساحلی در مازندران آزادسازی شده است