مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-25اجتماعي

البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی/ پیش بینی کولاک برف و سقوط بهمن


مدیرکل هواشناسی البرز گبا اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی گفت: از پنجشنبه رگبار شدید باران و برف مورد انتظار است و احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی اظهار کرد: با تقویت سامانه بارشی در منطقه بارش های رگباری و شدید برف و باران، تگرگ، رعد و برق در استان به ویژه ارتفاعات و جاده های منتهی به آن به شرح زیر پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: تا پنجشنبه عصر و قبل از بارش ها به دلیل رخداد وارونگی شدید سطوح پایینی جو بر میزان آلاینده ها افزوده خواهد شد که کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: بر این اساس سطح کیفی هوا تا عصر فردا در سطح ناسالم برای همه گروه ها قرار خواهد گرفت و به دنبال آن از عصر فردا رخداد رگبار شدید باران و برف، رعد و برق، وزش باد گاهی شدید و در ارتفاعات و جاده های کوهستانی رگبار شدید برف و بعضی ساعات رگبار باران مورد انتظار است.

احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات البرز وی خاطرنشان کرد: با این شرایط احتمال کاهش میدان دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها، آب گرفتگی معابر شهری، ریزش سنگ و رانش کوه، سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی حین و پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی/ پیش بینی کولاک برف و سقوط بهمن

البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی/ پیش بینی کولاک برف و سقوط بهمن