مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-25پزشكي

ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران مبتلا به کرونا


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران کرونایی خبر داد و گفت: استعلام کرونا برای مسافران اجباری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز طریق سامانه سِروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) که بین وزارت بهداشت و شرکت های حمل و نقل مسافر برقرار است، عملی می شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان یادآور شد: با ارائه کد ملی افراد به سامانه سروا وضعیت سلامت خریدار بلیت از نظر آلودگی به کرونا یا سلامت وی مشخص و در صورت بروز هرگونه علائم بیماری تا پایان قرنطینه از ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به فرد مشکوک خودداری می شود.

صادقی راد با تاکید بر لزوم اخد استعلام الکترونیکی از سامانه سروا از سوی شرکت های حمل و نقل عمومی، عنوان کرد: اگر مسافری تست کرونا داده باشد و کرونا مثبت و یا مشکوک به کرونا تشخیص داده شود، باید دو هفته از تست بگذرد تا بتواند از وسائط حمل و نقل عمومی استفاده کند.

وی اضافه کرد: شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان اجازه جابجا کردن مسافران در صورت نگذشتن دو هفته از زمان تست آنان را ندارند.

صادقی راد تأکید کرد: افرادی که قصد دارند با اتوبوس سفر کنند می توانند بلیت مورد نظر خود را به شکل اینترنتی از شرکت های حمل و نقل عمومی تهیه کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران مبتلا به کرونا

ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران مبتلا به کرونا