مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-25فرهنگي

موسیفی سنتی ابهر در جمع شهرهای خلاق فرهنگ و هنر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: موسیقی شهر ابهر در مرحله نیمه نهایی جزو 23 شهر خلاق فرهنگ و هنر ایران شد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: موسیقی شهر ابهر در مرحله نیمه نهایی جزو 23 شهر خلاق فرهنگ و هنر ایران شد.

آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در تابستان امسال اعلام شد و شهرهای مختلف برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی اولیه طرح های ارسال شده کارگاه آموزشی برنامه نویسی فرهنگی و هنری استانی در آذرماه سال گذشته با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد، افزود: علاوه بر برگزاری کارگاه و جلسات متعدد توجیهی برنامه های شهرستان همراه با مستندات به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شد که بر اساس اعلام دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، پس از چند مرحله داوری 143 شهر در 9 حوزه موضوعی به مرحله نهایی راه یافتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر با اشاره به قرارگیری موسیقی سنتی ابهر در مرحله نهایی شبکه خلاق فرهنگ و هنر ایران، ادامه داد: ابهر در این مرحله با 22 شهر دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

وی در خصوص تهیه مستندات و پیشینه موسیقی در ابهر نیز گفت: با توجه به اینکه شهر ابهر در حوزه موسیقی به ویژه موسیقی سنتی، محلی و آشیقی از گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیفی سنتی ابهر در جمع شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

موسیفی سنتی ابهر در جمع شهرهای خلاق فرهنگ و هنر