مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-24حوادث

کشف 716 تن انواع مواد مخدر/ ضرورت تأمین اعتبار برای انسداد مرزها


طی هشت ماه سال جاری بیش از 716 تن انواع مواد مخدر کشف شده که افزایش 30 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را نشان می دهد که این امر قابل توجه و تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار قاسم رضایی، در حاشیه بازدید از مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: خوشحال هستیم که امروز در جمع کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر حضور داریم، شما مجاهدان با نگاه و منش انقلابی در کارتان موفق و مؤثر هستید و اقدامات مطلوب شما امروز سبب خشنودی و رضایت مردم شده است.

وی ادامه داد: طی 8 ماه سال جاری بیش از 716 تن انواع مواد مخدر کشف شده که افزایش 30 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را نشان می دهد و این قابل توجه و تقدیر است.

جانشین فرمانده ناجا همچنین گفت: تعداد عملیات هایی که در این حوزه انجام شده نشان از اعتقاد و عزم راسخ شما در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزها و کل کشور دارد.

سردار رضایی تصریح کرد: از 716 تن کشفیات مواد مخدر، 100 تن در نقطه صفر مرزی، بخشی از آن در کویر، جاده ها، جنگل و کوهستان ها بوده است؛ کشفیات قابل توجه مواد مخدر نشان از همکاری توأمان حوزه های رزمی و دیپلماسی دارد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه مردم قدردان زحمات شما هستند، به فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اشاره و عنوان کرد: ایشان فرموده اند:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 716 تن انواع مواد مخدر/ ضرورت تأمین اعتبار برای انسداد مرزها

کشف 716 تن انواع مواد مخدر/ ضرورت تأمین اعتبار برای انسداد مرزها