مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-24اقتصادي

افتتاح پروژه های بسیج سازندگی در قاین


با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، پروژه های بسیج سازندگی در قاینات به نمایندگی در روستای نار گندل به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، پروژه های بسیج سازندگی در قاینات به نمایندگی در روستای نار گندل به بهره برداری رسید.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، امروز دوشنبه چهارم آذر در این مراسم گفت: از آغاز هفته بسیج تا پایان هفته 370 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در قالب طرح 40 هزار پروژه عمرانی بسیج با اعتبار کلی 17 میلیارد تومان در استان افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بخش زیادی از اعتبارات مورد نیاز از طریق خیران و کمک محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی و همچنین کمک دستگاه های اجرایی تامین شده که با مشارکت مردم کار اجرایی انجام شده و در این بازه زمانی افتتاح می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی استان و ارتباط تعاملی که در استانداری و ستاد پشتیبانی از فعالیت های بسیج وجود دارد، از ابتدای سال گذشته تا کنون 920 پروژه در قالب طرح 40 هزار پروژه را آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های بسیج سازندگی در قاین

افتتاح پروژه های بسیج سازندگی در قاین