مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-24اقتصادي

گازرسانی به 162 جایگاه CNG در سطح استان اصفهان


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از گازرسانی به 162 جایگاه CNG در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: حدود 35 جایگاه عرضه سوخت CNG در کلانشهر اصفهان قرار دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از گازرسانی به 162 جایگاه CNG در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: حدود 35 جایگاه عرضه سوخت CNG در کلانشهر اصفهان قرار دارد.

سید مصطفی علوی با بیان اینکه گاز طبیعی یکی از پاک ترین سوخت ها به شمار می رود که به دلیل انتشار بسیار کم آلودگی، به عنوان سوخت سبز معروف شده اظهار کرد: علاوه بر این جایگزینی CNG به جای بنزین به معنای صرفه جویی در مصرف بنزین است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی برخی از جایگاه های CNG برای استاندارد سازی است، افزود: مدیریت تمام جایگاه های CNG در سطح استان که موظف به تامین سوخت گاز خودروها است، برعهده شرکت پخش فرآورده های نفتی بوده و هر گونه تصمیم برای قطع و وصل گاز توسط شرکت پخش فراورده های نفتی اعلام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: انواع ایستگاه های گاز طبیعی استان اصفهان که مشتمل بر ایستگاه های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ است و کار گازرسانی به واحدهای مسکونی،تجاری، صنعتی و عمومی را انجام می دهند تحت مدیریت شرکت گاز استان اصفهان است که در سال جاری تاکنون هیچگونه قطع گازی رخ نداده و با توجه به برنامه های مدیریت تعمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 162 جایگاه CNG در سطح استان اصفهان

گازرسانی به 162 جایگاه CNG در سطح استان اصفهان