مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-24پزشكي

ارتباط مستقیم سطح سواد سلامت با میزان ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی


 فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که بین سطح سواد سلامت تخصصی در حوزه پیشگیری و میزان ابتلا و مرگ و میر با کرونا ارتباط مستقیم وجود دارد، -  فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که بین سطح سواد سلامت تخصصی در حوزه پیشگیری و میزان ابتلا و مرگ و میر با کرونا ارتباط مستقیم وجود دارد، ارتقا هدفمند سطح سواد سلامت شهروندان را رمز موفقیت در برابر پاندمی کرونا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تفاهم نامه همکاری ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور دکتر علیرضا زالی فرمانده مدیریت عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران و حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به امضا رسید.

زالی در این مراسم دسترسی و استفاده بهینه از نقاط اشتراک ستاد فرماندهی مقابله با کرونا و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای مقابله با کرونا را یکی از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه دانست و افزود: با امضای این تفاهم نامه زمینه های همکاری بیش از پیش بصورت سیتماتیک اجرا خواهد شد.

وی پایداری، مزمن شدن بیماری و شیوع گسترده پاندمی کرونا را نیازمند مداخلات جدی تر دانست و حضور پررنگ تر نیروهای بسیجی و مردم را برای مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مستقیم سطح سواد سلامت با میزان ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی

ارتباط مستقیم سطح سواد سلامت با میزان ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی