مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-24سياسي

نیاز به انقلاب اداری در نظام اداری داریم/ مردانه کار خواهم کرد


استاندار کرمان با تاکید برآنکه ما نیاز به انقلاب اداری در نظام اداری داریم، عنوان کرد: قوانین را به شدت سامان خواهیم داد و باید همه به استاندار کمک کنید تا این قوانین مزاحم را شناسایی کنیم و بنده راه را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران و نوآوران باز خواهم .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با تاکید برآنکه ما نیاز به انقلاب اداری در نظام اداری داریم، عنوان کرد: قوانین را به شدت سامان خواهیم داد و باید همه به استاندار کمک کنید تا این قوانین مزاحم را شناسایی کنیم و بنده راه را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران و نوآوران باز خواهم کرد و مطمئن باشید که مدیران سنگ انداز در مسیر توسعه استان را برکنار خواهم کرد و جلوی توقف کارها را می گیریم.

دکتر علی زینی وند عصر امروز چهارم آذرماه در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری و شتابدهی (تگ) گفت: کشور در وضعیت خاصی قرار دارد و ان شالله وضعیت رو به بهبودی می رود.

وی بیان کرد: این دولت از روز اول کارهای نوآورانه و مهارت های علمی و فناوری در دستور کار قرار داد اما در دور دوم دولت دکتر روحانی، دولت مدیریت بحران بوده است.

استاندار کرمان عنوان کرد: استان کرمان باید به لحاظ موقعیت جغرافیایی شرکت های دانش بنیان بیشتر و فعال تری می داشت لذا استان کرمان از استان های هم وزن و هم سابقه خود عقب است و متاسفانه رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به انقلاب اداری در نظام اداری داریم/ مردانه کار خواهم کرد

نیاز به انقلاب اداری در نظام اداری داریم/ مردانه کار خواهم کرد