مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-24حوادث

عامل انتشار کلیپ اجبار کودک سه ساله به مصرف مواد دستگیر شد


رییس پلیس فتا تهران بزرگ، از دستگیری عامل انتشار ویدئویی که کودکی سه ساله را مجبور به مصرف مواد مخدر کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار مرد: در پی انتشار و باز نشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر وادار کردن یک دختر بچه 3 ساله به استعمال دخانیات و مشروبات الکلی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار آن شده بود، کارشناسان پلیس فتا بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی، هویت متهم شناسایی و مشخص شد که متهم هیچ نسبتی با والدین این دختربچه ندارد و از اختلاف بین پدر و مادر این کودک سوءاستفاده کرده و در زمان غفلت آنان این دختربچه را به مصرف دخانیات و مشروبات الکلی مجبور و با فیلمبرداری از وی، فیلم ضبط شده را در فضای مجازی منتشر کرده است.

این مقام سایبری توضیح داد: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی با هماهنگی های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس فتا انتقال یافت.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه ارتکاب جرم را شوخی و سرگرمی در فضای مجازی اعلام کرد، گفت: با دستور قضایی متهم پس از تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انتشار کلیپ اجبار کودک سه ساله به مصرف مواد دستگیر شد

عامل انتشار کلیپ اجبار کودک سه ساله به مصرف مواد دستگیر شد