مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-24اقتصادي

گزارش فارس از افزایش بی سابقه قیمت مرغ در کردستان/مرغ 16 هزاری، 35 هزار تومان شد


قیمت مرغ در بازار استان کردستان طی 10 روز گذشته روند صعودی به خود گرفت و از 18 هزار تومان در هر کیلوگرم، امروز نزدیک به 35 هزار تومان رسیده است که این قیمت در بازار کردستان بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، با افزایش قیمت مرغ در بازار استان کردستان و با توجه به کاهش میزان قدرت خرید مردم، این محصول مهم از سفره کردستانی ها پر کشید و اگر همین روند  ادامه دهد بدون شک مانند بسیاری دیگر از کالاهای اساسی و محصولات پرمصرف سال های گذشته دیگر مردم توانایی و قدرت خرید آن را نخواهند داشت.

امروز دیگر نوسان در قیمت ها در بازارهای کردستان به یک روال عادی تبدیل شده و تا حدودی مردم به آن عادت کرده اند و تنها کاری که انجام می دهند نیز عدم خرید به دلیل نداشتن قدرت خرید و پایین بودن سرانه درآمد است و در کنار این مسئله نیز نبود نظارت و برنامه مستمر برای کنترل قیمت ها موجب شده که مشکلات زیادی برای مردم در این استان به وجود آید.

سازمان جهاد کشاورزی کردستان هر ساله مدعی می شود که این استان یکی از قطب های اصلی تولید مرغ در کشور است و نه تنها نیاز بازارهای مصرف دداخلی را تامین می کند بلکه ظرفیت صادرات مرغ به سایر استان ها و حتی کشورهای همجوار را نیز دارد و البته با این روند صعودی قیمت بدون شک در چند ماه آینده می تواند حجم صادرات خود را به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از افزایش بی سابقه قیمت مرغ در کردستان/مرغ 16 هزاری، 35 هزار تومان شد

گزارش فارس از افزایش بی سابقه قیمت مرغ در کردستان/مرغ 16 هزاری، 35 هزار تومان شد