مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-24اقتصادي

تسهیلات گردشگری یک مُسکن گذراست


رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان گفت: با وجود اینکه دولت تلاش کرده کاری در جهت بهبود اوضاع تأسیسات گردشگری انجام دهد اما تسهیلات در حال حاضر یک مسکن گذراست.

- ایسنا/همدان رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان گفت: با وجود اینکه دولت تلاش کرده کاری در جهت بهبود اوضاع تأسیسات گردشگری انجام دهد اما تسهیلات در حال حاضر یک مسکن گذراست.

علی مرادی پور در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: اگرچه این اقدامات قابل تقدیر است اما با ادامه یافتن وضع فعلی در آینده مشکلی به مشکلات عدیده این بخش اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مرحله اول را تعداد محدودی از دفاتر خدمات مسافرتی همدان دریافت کردند، ادامه داد: مبلغ 16 میلیون تومانی وعده داده شده این وام در نهایت به شش میلیون رسید.

مرادی پور اضافه کرد: وام جدیدی که قرار است به بنگاه های گردشگری داده شود هم مشکلاتی دارد و با توجه به رکود گردشگری اقساطش سنگین است و متقضایان هنوز درگیر روال اداری آن هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی حداقل تا یکسال آینده گردشگری راه نمی افتد بنابراین باز پرداخت این وام ها مشکلی را به مشکلات دیگر اضافه می کند و مانند مسکن زود گذر عواقبش باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات گردشگری یک مُسکن گذراست

تسهیلات گردشگری یک مُسکن گذراست