مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 02:352020-11-23بين الملل

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی: برای گفتگو با حماس آماده ایم!


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در فرآیند صلح خاورمیانه از آمادگی این رژیم اشغالگر برای گفتگو با جنبش حماس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در دیدار با نیکلای مِلادنوف هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در فرآیند صلح خاورمیانه گفت که رژیم صهیونیستی آماده انجام گفتگو با جنبش حماس، با هدف بهبود شرایط در نوار غزه است.

گانتز با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در توییتر ضمن قدردانی از نیکلای ملادنوف به دلیل کمک به تسهیل برقراری مجدد همکاری ها با تشکیلات خودگردان فلسطین ، در مورد آنچه که به ادعای وی، نقض حاکمیت اسراییل در جنوب از سوی حماس بود، گفتگو کرد.

گانتز در ادامه ادعای خود افزود که اسراییل آماده است تا به یک راه حل دست یابد و در بهبود شرایط برای ساکنان غزه مشارکت نماید! اما هنوز جنبش حماس به اظهارات گانتز واکنشی نشان نداده است.

گفتنی است که ساکنان نوار غزه از کمبود شدید مواد غذایی و ملزومات پزشکی و همچنین نرخ بسیار بالای بیکاری که با بحران وحشتناک برق در نتیجه محاصره ظالمانه اسراییل از سال 2017 همراه است، رنج می برند.

در این میان، حماس چهار اسراییلی را در بازداشت خود دارد که دو تن از این نیروهای نظامی در جریان جنگ اسراییل در نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی: برای گفتگو با حماس آماده ایم!

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی: برای گفتگو با حماس آماده ایم!