مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:402020-11-23اقتصادي

دادستانی به تولید محصول گواهی شده استاندارد ورود می کند


معاون پیشگیری از وقوع جرم و احقاق حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: حق سلامتی از حقوق بنیادین در اسناد بالادستی و بین المللی مربوط به بشر محسوب می شود که در اعلامیه جهانی حقوق بشر و اسناد مرتبط منطقه ای و فرا منطقه ای بارها مورد تاکید قرار گرفته .

- ایسنا/فارس معاون پیشگیری از وقوع جرم و احقاق حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: حق سلامتی از حقوق بنیادین در اسناد بالادستی و بین المللی مربوط به بشر محسوب می شود که در اعلامیه جهانی حقوق بشر و اسناد مرتبط منطقه ای و فرا منطقه ای بارها مورد تاکید قرار گرفته است از این رو دادستانی به موضوع تولید محصول گواهی شده و استاندارد ورود می کند.

ابراهیم ابراهیمی در نشستی که با هدف پیگیری اجرای طرح تولید و توزیع محصولات زراعی و باغی گواهی شده و کنترل قیمت این محصولات در بازار برگزار شده بود، گفت: قطعا نقش سلامت محصولات غذایی و نوع تغذیه بر این حق سلامتی مردم را کسی نمی تواند انکار کند ما معتقدیم که بر همین مبنا از جمله موارد و ارکان حقوق عامه و حق شهروندی مردم کشورمان حق بر سلامت و داشتن مواد تغذیه ای سالم و گواهی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، ابراهیمی افزود: از طرفی صیانت از حقوق عامه به موجب قانون اساسی و قوانین فرودستی بر عهده قوه قضاییه قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی به تولید محصول گواهی شده استاندارد ورود می کند

دادستانی به تولید محصول گواهی شده استاندارد ورود می کند