مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 17:102020-11-23بين الملل

تنها یک رویکرد سازنده از سوی آمریکا می تواند به حفظ برجام کمک کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال نشست روز دوشنبه وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس در برلین درباره برجام آندرو ساسه سخنگوی وزارت خارجه آلمان به خبرنگاران گفت که این نشست با هدف بحث در مورد اینکه رویکرد بعدی همه امضا کنندگان برجام و .

- سخنگوی وزارت خارجه آلمان بعد از دیدار وزرای خارجه سه کشور اروپایی حاضر در برجام گفت، اتخاذ رویکرد سازنده توسط دولت آمریکا و ایجاد چشم انداز های جدید می تواند به حفظ برجام کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال نشست روز دوشنبه وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس در برلین درباره برجام آندرو ساسه سخنگوی وزارت خارجه آلمان به خبرنگاران گفت که این نشست با هدف بحث در مورد اینکه رویکرد بعدی همه امضا کنندگان برجام و احتمالا دولت بعدی آمریکا چگونه می تواند باشد، بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس این دیپلمات آلمانی توضیح داد: بر این باوریم که یک رویکرد سازنده توسط دولت آمریکا درباره برجام می تواند به طور قابل توجهی در از بین بردن وضعیت ناخوشایند کنونی که شاهد هستیم و ایجاد چشم انداز های جدید می تواند به حفظ برجام کمک کند.

وی با ادعای نقض برجام ازسوی ایران خواستار توقف این مسئله و پیروی از تمام مفاد آن شد و افزود که این نشست به هدف رسیدگی به موضوع موشکی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک رویکرد سازنده از سوی آمریکا می تواند به حفظ برجام کمک کند

تنها یک رویکرد سازنده از سوی آمریکا می تواند به حفظ برجام کمک کند