مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-23حوادث

عامل کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی دستگیر شد


رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از طریق فضای مجازی خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم با هوشیاری در فضای مجازی فعالیت کنند.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از طریق فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: این متهم با تبلیغات گسترده در فضای مجازی پس از جلب اعتماد و اطمینان افراد، با ترفندهای مختلف از جمله خرید سیم کارت با مبالغ بالا و.

پس از تحصیل تصویر کارت ملی، با افتتاح حساب بانکی به نام قربانیان، اقدام به کلاهبرداری می کرد.

رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر سو استفاده از مدارک هویتی و افتتاح حساب بانکی بدون اطلاع وی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در زنجان شناسایی ، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

آدینه لو با بیان اینکه تعدادی از شهروندان با اعتماد بی جا در دام این متهم گرفتار شدند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید و فروش کالا در فضای مجازی، ضمن رعایت نکات امنیتی از ارسال مدارک هویتی به افراد غریبه خودداری و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق 110 یا سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی دستگیر شد

عامل کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی دستگیر شد