مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-23سياسي

آغاز جریان کمک های مردم خراسان شمالی در هفته بسیج/ «لشکر سلیمانی ها» به پاخاست


مردم خراسان شمالی طی روزهای اخیر با روحیه ای بسیجی و پای کار دوباره جریانی از کمک های خود به سوی نیازمندان استان را با شناسایی دقیق نیازهای آنان آغاز کردند و این جریان به پا خاسته برای کمک به محرومان ادامه دارد.

- خبرگزاری فارس خراسان شمالی ـ لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: با شیوع ویروس کرونا در کشور و اجرای طرح های مختلف مردمی در کمک رسانی به آسیب دیدگان از این بیماری، این بار هفته بسیج مطلعی دیگر برای این هم افزایی و کمک رسانی های مردمی به هم وطنان خود بود.

خراسان شمالی که ازجمله استان های کمتر برخوردار کشور محسوب می شود و با جمعیتی 800 هزارنفری و 45 درصد روستانشین، در بسیاری از شاخص های پیشرفت دارای غفلت های فراوانی است، اما مردم استان نشان دادند که می تواند با جمع کردن اراده ها با توانی پولادین دست یاریگری برای هم وطنان خود بود.

حرکت های انجام شده طی روزهای اخیر در خراسان شمالی نشان می دهد که بسیجی بودن نه یک عنوان و مسئولیت بلکه روحیه ای و مسیری است برای تداوم بخشیدن به انقلاب با تلاش برای تحقق معمار انقلاب اسلامی و آن هم خدمت رسانی گسترده به صاحبان اصلی این نهضت حسینی و جهانی است.

این روحیه بسیجی در لشکر سلیمانی ها باعث شد تا از هر کوی و برزن، از سربازخانه تا مساجد، و از سپاهیان اسلام تا مددجویان، همگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جریان کمک های مردم خراسان شمالی در هفته بسیج/ «لشکر سلیمانی ها» به پاخاست

آغاز جریان کمک های مردم خراسان شمالی در هفته بسیج/ «لشکر سلیمانی ها» به پاخاست