مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-23سياسي

توانایی های جهاددانشگاهی یزد مغفول مانده است


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که توانایی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی این استان به نحوی مغفول مانده است، تعامل و همکاری بیشتر این سازمان با جهاددانشگاهی یزد را خواستار شد.

- غلامعلی دهشیری امروز دوشنبه در نشست مشترک با رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان یزد که در محل دادگستری استان برگزار شد، ضمن تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر این دو مجموعه، جهاددانشگاهی را نهادی با گستره وسیعی از فعالیت ها و خدمات اعم از علمی، فنی و دانشگاهی و در ارتباط با سایر سازمان ها و دستگاه ها در استان خواند و گفت: متاسفانه توانایی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی استان به نحوی مغفول مانده و لازم است که این ظرفیت ها بیش از پیش به اطلاع مردم و مسئولان معرفی شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه نیروهای فعال در جهاددانشگاهی نیز افرادی انقلابی، ولایت مدار و کارآمد هستند و پویایی علمی و عملی در این مجموعه به خوبی تجلی یافته است.

وی از نقاط قوت جهاددانشگاهی را رفع مشکلات و چالشهای حوزه های مختلف و مورد نیاز جامعه خواند و افزود: خوشبختانه دادگستری استان دارای اشتراکات کاری خوبی با جهاددانشگاهی از جمله در مقوله ی آموزش است.

این مقام قضایی خواستار همکاری جهاددانشگاهی یزد در ارائه آموزش های پیشگیرانه با تعامل معاونت پیشگیری از جرائم دادگستری استان شد و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی های جهاددانشگاهی یزد مغفول مانده است

توانایی های جهاددانشگاهی یزد مغفول مانده است