مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-23اقتصادي

وزارت جهادکشاورزی خواستار حمایت از واحدهای تولیدی پرورش گل و گیاه شد


وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به معاون اقتصادی رییس جمهوری خواستار حمایت از واحدهای تولیدی پرورش گل و گیاه از طریق متعادل سازی بازار محصولات گل و گیاهان زینتی با افزایش تولید و تقاضای گل در جامعه شد.

- وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به معاون اقتصادی رییس جمهوری خواستار حمایت از واحدهای تولیدی پرورش گل و گیاه از طریق متعادل سازی بازار محصولات گل و گیاهان زینتی با افزایش تولید و تقاضای گل در جامعه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن نامه کاظم خاوازی به نهاوندیان آمده است: همانگونه که مستحضرید شیوع ویروس کرونا اثرات منفی بر کلیه فعالیت های اقتصادی از جمله بخش کشاورزی داشته است.

با در نظر داشتن این مساله و به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک آسیب دیده، هیئت محترم وزیران و شورای پول و اعتبار تسهیلات حمایتی ویژه را برای رسته کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و از جمله رسته چهاردهم بخش کشاورزی، مشتمل بر واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه ای سبزی و صیفی جات و مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی منظور نمودند.

فعالیت پرورش گیاهان شاخه بریده و زینتی را می توان از جمله فعالیت های بسیار خسارت دیده از بیماری کرونا در بخش کشاورزی عنوان نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهادکشاورزی خواستار حمایت از واحدهای تولیدی پرورش گل و گیاه شد

وزارت جهادکشاورزی خواستار حمایت از واحدهای تولیدی پرورش گل و گیاه شد