مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-23اجتماعي

جریمه 200 هزارتومانی «ترددشبانه» از دیشب


رییس پلیس راهور پایتخت از اعمال جریمه تردد شبانه از دیشب و همچنین اعمال قانون و انتقال به پارکینگ خودرو هایی خبر داد که پلاکشان را مخدوش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار محمد حسین حمیدی صبح امروز در برنامه شهر امن شبک پنج سیما درباره آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در پایتخت اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی که جنبه ترافیکی داشته و ممنوعیت تردد او را به دنبال داشت از روز شنبه اول آذرماه از ساعت 9 شب تا 4 صبح ابلاغ و اعمال شد که برای وسایط نقلیه مختلف در سطح شهر‌ها بود.

وی گفت: در شب اول، چون نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی داشت با پیام‌های هشداری و آموزشی کسانی که قصد تردد داشتند را هوشیار کردیم و در شب گذشته رسما از ساعت 9 شب تا 4 صبح کسانی که در این ساعت و اعلام محدودیت در سطح شهر تردد داشتند به وسیله دوربین‌ها جریمه شدند.

سردار حمیدی افزود: این جریمه‌ها توسط دوربین‌ها اعمال شدو این دوربین‌ها در هر 24 ساعت یکبار این جریمه را در صورت تردد خودرو‌ها اعمال می‌کنند که مبلغ جریمه در هر بار 200 هزار تومان است.

وی بیان داشت: خروج خودرو‌ها از شهر نه در تهران بلکه در تمامی شهر‌ها متفاوت است؛ که در شهر تهران و با پلاک تهران به هر جایی که بروند یک میلیون تومان در هر 24 ساعت جریمه خواهند شد و همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 200 هزارتومانی «ترددشبانه» از دیشب

جریمه 200 هزارتومانی «ترددشبانه» از دیشب