مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-23بين الملل

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، میشل عون را به دیداری مستقیم دعوت کرد


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با ارسال پیامی به رییس جمهوری لبنان از وی برای دیدار مستقیم و رو در رو در یک کشور اروپایی به منظور گفت وگو در خصوص ترسیم مرزهای دریایی دعوت به عمل آورد.

- وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با ارسال پیامی به رییس جمهوری لبنان از وی برای دیدار مستقیم و رو در رو در یک کشور اروپایی به منظور گفت وگو در خصوص ترسیم مرزهای دریایی دعوت به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یووال اشتاینتس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم اگر دیداری مستقیم و رو در رو در یک کشور اروپایی داشته باشیم و بتوانیم مذاکرات علنی یا محرمانه برگزار کنیم فرصتی مناسب جهت حل اختلافات بر سر مرزهای دریایی برای همیشه را به دست خواهیم آورد.

اشتاینتس اظهار کرد: با وجود وضعیت روابط بین دو طرف می خواهم که اولا برای ملت لبنان روز استقلال را تبریک بگویم و همچنین مهار سریع بحران کنونی در لبنان را آرزو کنم.

وی در ادامه افزود: با این اقدام، ما می توانیم در تقویت آینده اقتصادی و رفاه ملت لبنان و اسراییل سهیم باشیم.

یووال اشتاینتس در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهوری لبنان درباره مذاکرات با رژیم صهیونیستی درباره تعیین مرزهای آبی، گفت: متأسفانه به نظر می رسد شما از همه واقعیت ها در خصوص ترسیم مرزهای دریایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، میشل عون را به دیداری مستقیم دعوت کرد

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، میشل عون را به دیداری مستقیم دعوت کرد