مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-23سياسي

حمایت قاطع و صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر


دادستان زنجان از حمایت قاطع و صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده های معزز شهدا و ولی نعمتان انقلاب، بسیجیان مومن، انقلابی و متدین و ضمن پاسداشت خدمات ارزنده بسیجیان به اسلام و انقلاب و دعا برای اتصال این انقلاب به ظهور امام زمان (عج)، از حمایت قاطع و صد در صدی دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

وی افزود: در ایامی که عده ای برای انجام این فریضه دینی جان خود را از دست می دهند و مورد انواع تهمت ها، توهین ها و آسیب ها قرار می گیرند، اهمیت توجه به این فریضه بیش از پیش آشکار می شود.

دادستان زنجان با بیان اینکه اقدامات اخیر این دادستانی در برخورد با برخی اصناف و پلمپ موقت برخی دیگر در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بوده است، تصریح کرد: دشمن درصدد هنجارشکنی و تضعیف شعائر دینی در جامعه است، ولی تفکر بسیجی مانع اصلی این جریان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کرمی اظهار کرد: هر کس  در راستای ممانعت از اجرای این فریضه دینی حرکتی داشته باشد با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد و از امت حزب الله می خواهیم با حساسیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع و صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر

حمایت قاطع و صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر