مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-23بين الملل

مذاکرات مرزی لبنان و اسراییل به بن بست رسیده است


روزنامه اسراییل الیوم امروز (دوشنبه) نوشت، مذاکرات غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی درخصوص ترسیم مرزهای دریایی به بن بست رسیده است.

- روزنامه اسراییل الیوم امروز (دوشنبه) نوشت، مذاکرات غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی درخصوص ترسیم مرزهای دریایی به بن بست رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، در پی عدم پیشرفت در مذاکرات میان لبنان و رژیم صهیونیستی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی، کلکل میشل عون، رییس جمهوری لبنان و یووال اشتاینتس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی علنا شروع شد.

اسراییل الیوم نوشت، در پایان سومین دور از مذاکرات که هفته گذشته برگزار شد، میشل عون موضع جدید کشورش را درباره خط آبی میان اراضی اشغالی و لبنان اعلام کرد.

به نوشته این روزنامه، در صفحه توییتری میشل عون آمده است که وی به هیئت فنی مسوول اداره مذاکرات غیر مستقیم گفته است که این مذاکرات براساس خطی که از خشکی در منطقه راس الناقوره آغاز می شود و تا دریا امتداد دارد، -مطابق با آنچه در توافقنامه پولیه-نیوکمپ (توافقنامه بین انگلیس و فرانسه در سال 1929) آمده است-، صورت می گیرد.

اسراییل الیوم در ادامه نوشت، طبق گفته عون، این خط مرزی است که ارتش لبنان تعیین کرده است اما وزیر انرژی رژیم صهیونیستی فورا این مساله را رد کرد و در حساب شخصی خود در توییتر مدع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات مرزی لبنان و اسراییل به بن بست رسیده است

مذاکرات مرزی لبنان و اسراییل به بن بست رسیده است