مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-23سياسي

ویلاسازی در مناطق خوش آب و هوای البرز احجاف در حقوق مردم است


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: توسعه ویلاسازی های خصوصی در مناطق خوش آب و هوا و گردشگری اجحاف در حقوق مردم است بنابراین در تصویب طرح ها باید در نظر داشته باشیم که به صورت ناخواسته به تحقق اهداف این چنینی کمکی نشود.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: توسعه ویلاسازی های خصوصی در مناطق خوش آب و هوا و گردشگری اجحاف در حقوق مردم است بنابراین در تصویب طرح ها باید در نظر داشته باشیم که به صورت ناخواسته به تحقق اهداف این چنینی کمکی نشود.

عزیزاله شهبازی در جلسه ارائه مدل مفهومی تعارضات حوضه آبریز طالقان و آسارا که روز دوشنبه سوم آذر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مالواجردی معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: تصویب مدل مفهومی تعارضات حوضه آبریز به ویژه در حوزه طالقان نیازمند بررسی های دقیق تری است از این رو ضرورت دارد زمان بیشتری صرف این موضوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بهره برداری از ظرفیت های طبیعی استان حق عموم مردم است از این رو در تصویب این طرح ها باید حقوق عمومی و بومیان منطقه حفظ شود.

شهبازی گفت: توسعه ویلاسازی های خصوصی در مناطق خوش آب و هوا و گردشگری اجحاف در حقوق مردم است بنابراین در تصویب طرح ها باید در نظر داشته باشیم که به صورت ناخواسته به تحقق اهداف این چنینی کمکی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلاسازی در مناطق خوش آب و هوای البرز احجاف در حقوق مردم است

ویلاسازی در مناطق خوش آب و هوای البرز احجاف در حقوق مردم است