مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-23سياسي

دانشگاه شهیدبهشتی نباید حیات خلوت ورشکستگان سیاسی شود


مسئول اسبق بسیج دانشگاه شهیدبهشتی با اشاره به انتشار اخباری درباره حضور عراقچی در این دانشگاه به عنوان هیات علمی گفت: دانشجویان و اساتید نباید اجازه دهند این رفتارها جایگاه علمی دانشگاه را خدشه دار کند و دانشگاه به حیات خلوت ورشکستگان سیاسی تبدیل شود.

- محمدمهدی رمضان زاده مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: شنیده شده که دانشگاه شهید بهشتی در حال فراهم کردن مقدمات انتقال عباس عراقچی به عنوان عضو هیئت علمی در دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی است که این امر واقعا جای تاسف دارد.

وی افزود: این اقدام و اقداماتی مانند ارتقا برخی اساتید همسو با جریان دولت که شائبه های زیادی دارد تا انتقال برخی اساتید مسئله دار از دانشکده علوم زمین به دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی که در گذشته اتفاق افتاده، با چه منطق و استدلالی در انجام می شود؟ رمضان زاده تصریح کرد: رییس دانشگاه بایستی پاسخگوی این اقدامات نابخردانه باشد، البته خود ریاست دانشگاه نیز محصول همین انتقال های بدون منطق است وگرنه استادی که ده ها سال در دانشگاه شهید بهشتی تلاش و کوشش داشته قطعا اجازه نمی دهد شان و جایگاه علمی این دانشگاه بزرگ با این دست اقدامات زیر سوال برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهیدبهشتی نباید حیات خلوت ورشکستگان سیاسی شود

دانشگاه شهیدبهشتی نباید حیات خلوت ورشکستگان سیاسی شود