مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-22سياسي

اجرای طرح پایش سطح ایمنی مراکز تجمعی شهر همدان


معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای کامل طرح پایش سطح ایمنی مراکز تجمعی به منظور جریان سازی و ایجاد حساسیت در بین مراکز اداری، تجاری، - آموزشی و درمانی و ادارت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید علی ضمیر ظهر یکشنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از سازمان های بزرگ و تخصصی مجموعه مدیریت شهری است که مسئولیت های حساس و خطیری برعهده دارد، گفت: پایه و اساس شکل گیری این مجموعه فنی و مبنای اصول ابلاغی از سوی اسناد بالادستی است.

علی ضمیر افزود: حدود 10 ایستگاه فعال آتش نشانی در سطح شهر همدان وجود دارد که 212 نفر نیروی انسانی در 3 شیفت کاری در این ایستگاه ها فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه که بنای کار ما بر به تعامل بوده؛ افزود: حقوق و مزایای نیروهای انسانی سازمان آتش نشانی باید جبران شود که ضمن افزودن حق الزحمه بر اساس درجه خدمت و جیره خشک، به دنبال افزایش آن هستیم.

علی ضمیر اظهار کرد: نیروهای انسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، افرادی با انگیزه، متعهد و کارآمد هستند که در نظر داریم این مهم را تقویت کنیم.

وی گفت: این سازمان از منظر تجهیزات وضعیت به روز و مناسبی دارد و به طور قطع نیازهای این مجموعه اثربخش در بودجه 1400 به صورت ویژه دیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پایش سطح ایمنی مراکز تجمعی شهر همدان

اجرای طرح پایش سطح ایمنی مراکز تجمعی شهر همدان