مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-22اجتماعي

عرصه های طبیعی و مناطق شکار ممنوع تایباد و باخرز فقط 2 محیط بان دارند


رییس اداره حفاظت از محیط زیست تایباد و باخرز گفت: 117 هزار هکتار عرصه طبیعی و 49 هزار هکتار مناطق شکار ممنوع در دو شهرستان تایباد و باخرز تحت حفاظت این اداره تنها با 2 نفر محیط بان محافظت می شود.

- سید علی قیصری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان های تایباد و باخرز برخوردار از اکوسیستم کوهستانی و کویری هستند و در اکوسیستم کوهستانی گونه های جانوری با ارزش از قبیل قوچ، میش وحشی و خوک و در اکوسیستم کویری گونه های جانوری از قبیل کفتار و آهو زیست می کنند.

وی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی از ابتدای امسال تاکنون 100 مورد کنترل و پایش از واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در این شهرستان انجام شده است.

قیصری ادامه داد: این بازدیدهای دوره ای به منظور کاهش آلودگی صوتی، هوا و خاک انجام می شود و همه واحدها ملزم به اجرای استانداردهای زیست محیطی و کنترل ایمنی بهداشت و محیط زیست هستند.

وی با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان افزود: با افراد قانون شکنی که عامل آلودگی محیطی مانند تخلیه نخاله، پسماند، آتش سوزی در اراضی کشاورزی، قطع درختان و.

هستند برای بار اول تعهد و در مراحل بعدی مطابق قانون برخورد می شود.

قیصری بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در همین راستا طی 20 نوبت نظارت بر معادن شهرستان انجام شده، همچنین از دیگر اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه های طبیعی و مناطق شکار ممنوع تایباد و باخرز فقط 2 محیط بان دارند

عرصه های طبیعی و مناطق شکار ممنوع تایباد و باخرز فقط 2 محیط بان دارند